Secte desprinse din Ortodoxism–Parintele Cristian Pomohaci este un nou lider sectant?


Religia este liantul care uneşte societatea, ea ne îngăduie să păstram un echilibru, iar faptul că există mai multe religii nu este decât faptul că fiecare vede o altă parte a elefantului.

De ce am început cu aceasta fraza? Timpurile se schimba si religia ia alte întorsături la care eu sincer nu m-am așteptat niciodată. Oamenii se lasa prea ușor manipulați, iar in zilele noastre nu mai vorbim despre Martorii lui Iehova ca o secta, ci ca un cult de rugăciune, care si ei au o mare agresiune in a aduce adepții. Nu mai vorbim despre Penticostali ca sunt o simpla secta.. la urma urmei acestea împreuna cu restul culturilor recunoscute in Romania, chiar daca au o agresivitate in a convinge omul despre “bla bla bla” cum spun eu la capitolul acesta.

Pentru mine sincer.. fiecare cult împreuna cu fiecare Dumnezeu reprezintă același Dumnezeu – unu singur- . Eu pot foarte ușor sa mă rog si intr-o biserica, pot si pe strada si oriunde sunt mă pot ruga. Mă pot ruga si lu Dumnezeu, si lu Allah, Mohamed, Buddha si accept si Iudaismul, Catolicismul s-au o religie mai sănătoasa la cap.

Dar ce ne facem când apar diverse secte chiar din cultul tău religios” nu am precizat, sunt Ortodox”. Acum încep falșii profeți sa apăra, acum in chipul lor blând si calm ademenesc oamenii sub aripa lor.

Poate prima secta apăruta si desprinsa din Ortodoxism este Visarionistii liderul s-a născut in 1922, in Prahova după ce a perindat la mai multe manastiri pana in 1983 acesta împreuna cu sora Elena atrage mai mulți tinerii.

O alta secta este Turma Sf.Ilie ( o alta denumire este si aceea de BISERICA SECRETA) acestea sunt condamnați si anatematizati de Sf. Sinod al B.O.R. in 1994 acestea provin din adunarea inochensisti

Acestea au încercat o serie de organizări – Ioan Zlotea – ucenic al lui Inochentie de la Balta, participant la Sinodul B.O.R. din 1924, care a hotărât îndepărtarea calendarului numit “ Tăticul de Sus”, cu Alexie de la Buzău ( Anton Ciubotaru m 1995) numit “Tăticul de jos”.

Aici s-a manifestat o confuzie intre Dumnezeu Tatăl întrupat sau Sf. Ilie.

Alte erori doctrinare

– credința in reincarnare.

- casatoria e o spurcăciune înaintea lui Dumnezeu. Adevărata casatorie – ca “frate si sora”.

-venerează cerul si pamantul, zilele si calendarul, atributul de creator al cerului si pamantului il are tot Sf. Ilie.

- preoții care au șotii sunt nevrednicii de slujire

-MAICA DOMNULUI ESTE MOLDOVEANCA

- spovedania e publica se face in fata batranilor numiți stareți.

- iertarea se acorda prin sarutari sfinte si stropiri cu agheasma.

Acestea isi au organizații in Bârlad, Sibiu, Galați, Tulcea, Vaslui, București, Buzău, Botoșani.

O alta secta este – Biserica Ortodoxa Secreta.

Acestea au un stil mai ciudat de a se face cunoscuții de astfel nici informații nu găsim prea numeroase despre respectivul cult, a fost creat de Constantin Dogaru care – are legătura cu Dumnezeu însuși.

 

Lista continua însa nu asta era subiectul despre care doream sa vorbesc ci altul însa nu puteam fara o descriere,.. Ei dragii mei fiecare poate fi un predicator un invatator important este sa nu deranjezi gândurile celor care te asculta.

Astăzi vreau sa discutam despre un Material apărut la – Romania te iubesc.  eu am rămas șocat si chiar nu pot sa-mi dau seama daca e intradevar realitate.  Secte mult mai periculoase decât acestea sunt si in curs de formare, am auzit cat de curând despre Biserica NOUL IERUSALIM, fondata de un părinte, acum întrebarea este?, Acești oamenii cum isi dau seama ca invataturile ORTODOXE sunt greșite?

Nu vreau sa iau apărarea nimănui nici pe mine nu mă pasionează Ortodoxismul si din pricina cazurilor apărute in Media despre indivizi care fac si dreg, pentru ca nu pot sa-i mai numesc slujitori ai Domnului.

De părintele Cristian Pomohaci  poate ca greșesc ce fac acum, sau gândurile mele sunt negre la adresa lui însa, in urma documentarului pe care l-am urmărit si cu siguranța va fi postat mai jos, acesta este pe cale sa creeze o noua secta. Ce-i de la Patriarhie au primit sesizări cu privire la abaterile acestuia.

In primul rând nu-mi pot înțelege cum de un preot “ slujitor a-l domnului – practica si lautaria” pentru ca indiferent din ce aspect vorbim chiar si populara (etno) face parte din lautarie. Despre mica afacere pe care o are la dumnealui in sat chiar nu mă pasionează pentru ca sunt satul de astfel de tâmpenii. Respectivul are un magazin in care sunt numai daruri pentru biserica.. “tamaie, ulei, faina, bla bla bla”

Acum începe adevăratul spectacol cu artificii.. deci popisorul asta prescrie un CANON nu firma de aparat foto sau imprimanta ci o auto pedeapsa in viziunea mea. La acest canon se pune si darurile care ajung undeva la 16 lei “ ulei, faina” + lumânările care încep de la 50 – la careva sute ori un calcul elementar .. o prescriere poate sa ajungă si la 50 lei fara TVA =)) lăsați in visteria bisericii, pe langa băgatul in buzunar la popa.

La respectivul merg oameni intr-un număr foarte mare, ca la un stomatolog se face chiar cu bonuri de ordine.. aștepți si 2 luni. Ei o alta chestie pe care eu am dejugat-o însa nu știu daca poate fi si plauzibila, la respectivul preot merg diverse persoane importante pe care le-a acaparat prin metodele lui.

Este si un comisar SRI care nu lipsește din biserica niciodată, făcând o paralela despre “ faptul ca părintele știe tot despre mine când ajung la el” ei deși e greu de crezut se pare ca are si un ajutor destul de mare. “ Alo- uite ce sa fac pai mă duc mâine la părintele x, poate-mi ajuta dumnezeu ca tare sunt necăjita / necăjit. si scap si de aceasta problema.

Bun din cate chiar a mărturisit el “DOAMNA PREOTEASA” nu a fost supusa si i-a dat papucii însa nu legal doar așa verbal, însa tipul nu duce lipsa de femei, la curtea acestuia slujind o armata întreaga de femei.

Diavolul exista in oricine, si daca exista trebuie scos.. multe persoane in respectivul material exorcizate pana si un bebeluș… Doamne… ori sunt prost, ori lumea asta e terminata, deci numai in film intr-o seara apare 4 – 5 exorcizări, practic.. parca toți dracii de pe pamant au întâlnire acolo.

Povestea se complica când apare un afacerist si susține ca șotia lui de 7 ani nu s-a mai întors acasă de la acest preot.. dar oare cum? Si de ce preotul nu-i sugerează sa meargă acasă la șotul si copilul acesteia. Mare gradina ta doamne si multe secrete in ea.

Părintele s-a acomodat mult de aceasta femeie ( șotia afaceristului ) in lipsa lui tine slujba ( o blasfemie ) si predicile. Pana si o doamna profesoara de Istorie daca nu mă insel ștergea de cu zori la grajdul cu animale din domeniul privat a-l părintelui.

HOPAAA pai cum?? CANON = SCLAVIE? Are o psihologie foarte buna ascunsa in DUHUL LUI DUMNEZEU.

Pana la urma aceasta este o comunitate, si după ce am vizionat mai atent filmul respectiv, mă întrebam daca nu cumva acesta le spăla creierul.. Falșii Dumnezeii au început sa apăra printre noi.

Cum poți sa spui ca “ pentru mine reprezintă chipul lui Iisus Hristos “ offside.. deci popa invata duduile tinere, batrane, văduve s-au despărțite ca familia duhovniceasca este mult mai buna decât cea normala cu șot bețiv acasă, cu un copil repetent…

  Vreau sa pun stop cu acest subiect legat de părinte, si va invit sa vizionați si emisiunea.

P.S. Religia poate fi definită ca un sistem de credinţe şi practici prin intermediul cărora un grup de oameni se luptă cu problemele fundamentale ale vieţii umane.

UPDATE – Ca si slujitor a-l domnului.. nu-i prea dragut sa saruti pacatoasele.

O zi buna!

Marius Catalin

11 thoughts on “Secte desprinse din Ortodoxism–Parintele Cristian Pomohaci este un nou lider sectant?

  1. Domnule Marius Catalin sunteti in eroare prin informatiile false si total neadevarate pe care le postati, nu aveti cunostintele de baza ale credintei ortodoxe. Nu puteti sa aruncati cu noroi si sa puneti stop! In Romania 4,3% dintre ortodocsi mai merg la sfanta biserica…dvs unde va situati?

    CINE POATE EXPLICA MAI BINE CE SE INTAMPLA IN BISERICA DE LA MOSUNI SI CINE ISI POATE SPUNE PUNCTUL DE VEDERE MAI BINE DECAT PARINTELE CRISTIAN?

    PAREREA MEA BUN DE PUBLICAT
    Aceeasi televiziune il aprecia pe parinte si acum il denigreaza.

  2. Il cunosc de multi ani pe Parintele Cristian si spre deosebire de dvs si reporterii protv eu scriu in cunostinta de cauza! Nu tot ce apare la televizor este si adevarat. Aceasta emisiune este o mare lovitura pentru ortodoxie si pentru adevarata credinta. Dvs de ce preluati adliteram toate informatiile false “oferite” de protv? Parintele Cristian NU are nici o afacere si nici un magazin. Numarul de lumanari nu a depasit niciodata 53, dvs si protv-ul vorbiti de sute de lumanari.!?…ati cumparat dvs vreodata sute de lumanari ca sa le dati la altar acolo? Un alt mare neadevar : ca femeile din biserica tin slujba si predicile, atentie femeile citesc rugaciuni…..unde in emisiune apar predici de la femei? Chiar nu va dati seama de caracterul tendentios si jignitor al emisiunii impotriva unui preot ortodox? Conturile Parintelui Cristian sunt in CER nu pe pamant. Daca ar fi urmarit averi si bogatii acestea le-ar fi putut obtine foarte usor numai din activitatea de cantat fara a fi nevoie sa se mai faca si preot. Parintele iubeste mult pe oameni si pe Bunul Dumnezeu si de aceea isi dedica viata pentru oameni si pentru intoarcerea acestora la credinta si la Dumnezeu. Rusine, rusine, rusine protv!!!

  3. Iata ca s-a scris un nou capitol din cartea “sa lovim in ortodoxie”. Numai intr-un pom bun se da cu batul ca sa cada roadele…Inca o data imi aduc aminte de cuvintele Mantuitorului: “Daca pe Mine m-au prigonit si pe voi va vor prigoni”. Parintele Cristian nu trebuia bagat in acest reportaj alaturi de sectari. Parintele Cristian Pomohaci este un preot deosebit, un mare roman si un mare OM. Il cunosc de multi ani pe parinte iar cei de la protv puteau sa faca o emisiune de exceptie vorbind despre o biserica in care se zideste adevarata credinta, despre oamenii de alte confesiuni care au trecut la ortodoxie, despre darurile pe care Bunul Dumnezeu le-a dat oamenilor care se roaga acolo: tineri casatoriti care nu aveau copii, oameni care s-au vindecat de boli chiar incurabile doctorii fara sa aiba ce sa le mai faca (chiar eu am vorbit cu o doamna care dupa 15 ani de stat la pat cu scleroza in placi s-a ridicat prin post si rugaciune), inclusiv am vazut oameni vindecati de cancer, oameni care s-au lasat de bautura si tigari, oameni care si-au rezolvat problemele cu tribunalul dupa ani intregi de chin si alte si alte probleme: a se citi la “Marturii” pe http://www.lamosuni.ro

    Tatal Nostru Sfant este cel care vindeca si ajuta credinciosii prin lacrimile, genunchii plecati, rugaciunile si dragostea de oameni si de Dumnezeu a Parintelui Cristian.

    Imi place foarte mult ca Parintele ne indeamna de fiecare data sa citim din Sfanta Scriptura si sa aplicam si sa traim Evanghelia, ascult cu multa bucurie pricesnele si predicile minunate si unice ale Parintelui, indreptate mai ales impotriva pacatului.

    Din pacate oamenii care-l vorbesc de rau NU STIU despre cine vorbesc iar multi s-au invatat sa vorbeasca in necunostinta de cauza!!! In loc sa piarda timpul vorbind si mai ales scriind aiurea pe internet mai bine ar citi din biblie.
    Peste un an cu ajutorul Bunului Dumnezeu voi termina a doua facultate, teologia si multumesc Domnului pentru ca l-am cunoscut pe Parintele Cristian Pomohaci. DOAMNE FII LAUDAT!

    P.S. 1) ORTODOCSII AR TREBUI SA FIE MAI UNITI SI SA NU MAI CREADA CA ORICE SE SPUNE LA TELEVIZOR ESTE ADEVARAT! PATRONII PROTV-ULUI SUNT EVREI SI DECI IMPOTRIVA ORTODOXIEI: RUSINE PROTV!!!
    2) NU MAI DATI CU PICIORUL IN CREDINTA ORTODOXA SI IN SLUJITORII EI
    3) “sa va iubiti unii pe altii asa cum EU v-am iubit pe voi” (porunca aceasta ar trebui sa si-o aminteasca credinciosii ortodocsi din ce in ce mai des pentru ca se uita)

    • Amice.. imi permit sa iti spun asa, tin sa te informez inca de la inceput ca nu stii tu mai multa religie doctrinara decat mine.

      Da inca mai merg la Biserica si inca mai am duhovnicul meu cu care ma sfatuiesc, si da nici el nu are o parere formidabil de buna despre “Iisus” asa cum este vazut parintele Cristian.

      Nu poti spune ca o TELEVIZIUNE apreciaza o persoana fizica ori juridica este imposibil ca structura. In fiecare companie exista si cate un “gunoi” care nu va fi in acelasi rand cu restul.

      _________________________________

      Ok vad ca acelasi IP, acelasi adesa de mail exista si la comentariul 2, o sa raspund si aici.

      Prietene nu ma intereseaza daca il cunosti sau nu, iar dupa parerea mea si a multor cunoscatori in domeniu care au vazut cel video cu emisiunea, au fost deacord ca este extrem de bine structurata cu probe concludente.

      In legatura cu “PRIGONITUL” consideri ca am facut un rau asupra acestui preot? Ok se stie prea bine ca in Romania in Bisericile Ortodoxe ca sunt diverse practicii, si stim cu totii prea bine cum popii au ajuns sa conduca masini de lux sa aiba case ” foarte romanizate” sau fete la produs prin Italia.. ori Spania.

      Ori astea mai de la tara trag pe oamenii simpli sa construiasca lunar Biserici, sa umble de 5 – 6 ore pe an cu molifta numai pentru banii primiti de la oameni, sa insulte oamenii daca primesc 1 leu ” e un caz foarte real intr-o comuna un preot a primit de la o batranica 1 leu cand a venit cu molifta, a 2 a duminica preoteasa a batjocorit femeia in fata enoriasilor pentru treaba asta”

      Trec mai departe, amice uite care-i problema … lumanarile chiar daca sunt 53, e un numar extrem de mare ca iertarea si mantuirea nu sta in numar si apoi lumanarile se dau aprinse nici decum stinse.

      Dar suntem in evul mediu sa mai aducem tribute cu vin, ulei, lumanari ? OBLIGATORIU ca altfel nu iese vraja?

      Ok femeile alea nu predicau ci citeau niste rugaciuni destul de dubios in fine. Mai exista o astfel de BISERICA IN ZONA PIATRA NEAMT care au adunari de vineri noaptea insa dupa fiecare merge acasa nu raman la popa acasa.

      Amice tu esti misogin cand spui ca PARINTELE putea sa faca toata averea aceasta din cantat, sa stii ca si eu am activat ani buni in media, si inca mai activez din umbra la mass media de astazi si iti garantez chiar daca parintele are o voce extraordinara nu putea sa faca averea asta.

      Daca parintele iubeste mult oamenii atunci sa se roage si pentru sufletul meu pacatosul si sa ma ierte, dar eu nu voi sterge postul este parerea mea chiar daca am avut o lupta interioara pentru acest post pentru ca si eu il apreciam foarte mult pe parinte insa simteam ca ceva nu e ok.

      ______________________________________

      Acum pentru ultimul post.

      Ce este la mosuni este un inceput sectant, cum imi explici tu ca persoanele respective nu mai vin acasa la sot copii si raman alaturi de preot? Dar ce e acolo ORGIE?

      Cum a spus si sociologul din material “SI EU CA SI EL SUNT UN TOMA NECREDINCIOSUL, CAND MAI FACE O MINUNE SA ARATE BULETIN ANALIZE INAINTE SI DUPA” .

      Mai departe- CE ma enerveaza pe mine cum o bisericuta din varful dealului sa mai aiba si SITE ?

      Daca era despre zona mai spun, insa biserica nu trebuie promovata prin sistem sectant numa ei fac astfel de lucruri.

      Fara sa vreau si tu chiar mai provocat, iti spun ca pana nu foarte mult aveam planuri teologice, dar cand am vazut ca totul se scalda intr-un rahat am renuntat. Coruptie la nivel inalt, directorul seminarului din Roman – nu am treaba cu zona insa acolo am vrut eu indiferent de cat stiai cerea 75 milioane pe loc in 2005.

      Acum dupa ce ai citit tot acest articol vreau sa mergi sus pe dreapta si sa citesti regulamentl blogului, acum ti-am acceptat pentru ca nu sunt un om absurd insa pe viitor nu mai vorbi tu in lipsa de cauza.

      P.S. am citit biblia de 2 ori si diferenta ca eu nu dau citate ci aplic invataturile.

      Putem discuta si pe mess astept un ID daca nu-i bun acesta publicat de tine.

    • Adica?
      Adica nu poti copia partial sau integral textele de pe acest blog fara a mentiona sursa. Adica mintea mea bolnava iti spune asta. Adica vreau sa fie clar: ce scriu eu aici poate fi rodul imaginatiei mele, poate fi o opinie subiectiva, poate sa fie orice, nu te lua dupa mine 100% pentru ca te vei regreta amarnic. Adica niciodata nu voi spune un adevar absolut, pentru ca ala e pe bani taticule.
      ________________________________________
      Adica nu voi modera comentariile dar imi rezerv dreptul suveran de a le sterge daca nu-mi plac.
      ________________________________________
      Adica totul sau nimic.

  4. din pacate nu am timp sa discut pe mess, am vrut doar sa atrag un semnal de alarma, televiziunile manipuleaza si isi bat joc de noi privitorii, iar anumite raspunsuri din reportaj sunt pur si simplu trunchiate

    Va mai dau o informatie site-ul este creat si administrat de o doamna din Bucuresti care face acest lucru din pasiune si din proprie initiativa, acelasi lucru este valabil si pentru Facebook, Parintele nu sta pe internet, iar daca Parintele este vazut intr-o masina straina aceasta nu inseamna ca este proprietarul ei, sunt oameni care il ajuta.
    Si iata “cum o bisericuta din varful dealului” are SITE nu mai fiti enervat pe treaba aceasta, este o initiativa a unor tineri care merg acolo la biserica si care oricum nu locuiesc in satul respectiv.

    Ceea ce se intampla in viata bisericii in Romania in general este foarte grav si va dau dreptate, vreau sa construiesc anumite proiecte sociale dar nu imi pierd nadejdea avand in vedere situatia actuala.

    Va felicit daca cititi Sfanta Scriptura nu am vrut sa va ofensez, scuze…Tuturor romanilor le doresc sa aplice si “nu judecati ca sa nu fiti judecati”.

    Ca o regula generala pentru mine marturisesc ca nu imi exprim parerea sau opinia cu un anumit subiect decat daca cunosc situatia. Imi place ADEVARUL.

    Va multumesc pentru ca ati aprobat sa fie postate mesajele mele si pentru ca ati avut rabdare sa le cititi. Daca va pot ajuta cu ceva aveti emailul meu. DOAMNE AJUTA!

  5. Te rog frumos nu ma lua cu tinerii ca deja o dam in aberatii, te invit sa vizionezi reportajul sa vezi cum spune ca parintele sa te net, mai discuta cu enoriasii pe facebook, eventual pe messenger parerea mea.

    Uite eu ca simplu om de rand, nu am nimic cu nimeni, acest articol a fost facut doar prin ideile mele fara a fi influentat de reportajul PROTV, si in momentul asta in care scriu ascult o piesa semnata de Cristian Pomohaci deci.. pentru mine ca artist este ok, insa nu combinam cele sfinte cu lautaria.

    Eu pot foarte usor sa ma rog oriunde si sunt poate putin mai dezghetat la minte incat accept orice religie ca fiind una singura. Mai de curand am apucat sa citesc Coran-ul, am auzit pe multi zicand ca este un pacat ca bla bla bla.. citesti si extragi ce e bun.

    Poate si in acest articol este ceva bun, de ce sa terfelim tot ce am scris eu pentru ca dumneata vrei sa-l aperi pe parinte? Mai bine lasam oamenii sa aleaga ei pentru ca fiecare are liber arbitru iar fiecare va fi judecat in parte.

    Doamne ajuta!

  6. Sint 200 de milioane de ortodocsi,dintr-o populatie de 7 miliarde de oameni,ceea ce inseamna cam 3% din populatia pamintului.Cum poti sa crezi ca un om care a trait pe pamint(dac-o fi trait) si care a mincat,a baut,s-a cacat si a facut pisu pe pamint,este creatorul Universului?Isus-ul asta al lor habar n-avea de vecinii Israelului,nu stia sa scrie.El a stat de vorba doar cu niste naivi,salbatici,care n-au inteles nimic de la el.Atunci cind a ajuns in fata lui irod,pilat,ana caiafa,n-a putut lega doua cuvinte si voi popilor il facurati d-zeu.Il atentionez pe Pomohaci ca va da iama in cosmelia lui de biserica,cineva mai mare decit dracu,e vorba de-mama dracului.Sa mai faca curatenie in interior,ca pute a basina,a dantura nespalata si a damf de rigiiala.Cum dracu se intimpla ca dracii astia sa dea iama numai in ortodocsi ,la alte secte sau ateilor nu li se intimpla timpeniile astea ortodoxe.Darimati ba sandramalele astea de biserici ca n-au nicio valoare divina,umana sau reala.D-aia am solicitat guvernului sa faca disponibilizari masive in rindul popilor,sint prea multi si n-aduc niciun venit tarii,fac numai paguba in PIB.Sint scursori ,ce mai.HALAL!..in loc de amin……

    • fugi mah de aici :)) se vede ca esti venit dintr-un trib la cum vorbesti :)) stii tu ce scrie in Biblie sau ce este Ortodoxia…vai de capul tau , pe langa ca esti incult vorbesti aiurea..tiparul de cine a fost adus in Romania (Tara Romaneasca mai intai) ? cine a fost,cum il cheama, unde au fost primele tiparituri ? si care au fost acelea ? din punct de vedere cultural…ce stii tu…ai solicitat guvernului ….;))) ma faci sa rad…poti sa soliciti si la Casa Alba in SUA care e problema ?:)) ,,Biserica Mea nici portile iadului nu o vor birui…apoi tu un amarat de om….un biet vietuitor pe globul asta…sunt destui ca tine care fac umbra pamantului degeaba si ar trebui sa nu existe sa lase pe altul sa manance o paine in plus care e mai intreg la cap :)) INTAI GANDESTE MORAL SI APOI POLITIC…dar ce sa iti spune eu aceste lucruri tie ? de parca ai sti ce inseamna :)) hai ceaules si cand vorbesti mai spala-te pe dinti..caci creierul iti este spalat deja…:))

  7. Oameni buni, in acest caz nu se mai pune problema faptului ca judecam sau nu un slujitor al sf altar, ci se pune problema daca in acord cu invatatura ortodoxa unui preot ortodox ii e ingaduit sa impace cele ale lumii(muzica populara, care e muzica a distractiei, a dezmatului, dar pe care Pomohaci are impresia ca o poate crestina!!!se inseala amarnic si amageste pe cei multi si slabi fara discernamat duhoovnicesc) si fuga de cele ale lumii??? un duhovnic autentic, nu doar ca mustra atitudinea HARISMATICA a crestinilor, ci el insusi fuge ca de foc de a fi harismatic.
    Ori pare ca pr Pomohaci care a invitat un eretic penticostal in biserica, cum poate fi un dreptmaritor preot crestin????vinovati si vor da socolteala sunt si poporul care il incurajeaza crezand ca mergand la el ca la un vraci, vrajitor sau doctor vor scapa de necazuri care sunt incercari ale Milostivului Dumnezeu!BOR prin ierarhii ei sunt datori sa il mustre si sa stinga acest flagel de faptura sectara.

  8. Stimabile Bazalan de unde sti tu ma ca Fiului Lui Dumnezeu s-a pisat si s-a cacat, a mancat si a baut? ce l-ai vazut tu…….sigur cu un retardat “inteligent” ca noaptea cum esti tu, care vezi lucrurile raportat la ce faci tu in fiecare zi, ca probabil doar atat faci, deci consumi O2 si H2O de pomana, nu va intelege niciodata lucruri mai presus de mintea omeneasca….probabil crezi in reincarcare…si cel mai probabil ai fost un magar, catar sau un urangutan basinos, incat acum sa stergi pe jos cu numele celui ce este Creatorul Universului baaa ca doar nu l-a creat mata sau tacu’….si sa te iei de mana cu popii pe care ii cretici ca sunt ca tine multi….

Lasă un răspuns

